keskiviikko 8. syyskuuta 2021

Kiirettä ja väsyä

 On ollut kiirettä töissä, alkuun näytti että on vapaata ja löysää mutta heti kun yksikin työntekijä on pois niin se vaikuttaa minunkin kalenteriin. Tällä viikolla oli alkuun vaan kahtena päivänä töitä mutta kääntyikin niin että oli yksi vapaa ja muuten aika täyttä 😂😂 Mutta ei se mitään, tykkään tuosta työstä tosi paljon ja aina opin uutta kun töihin menen. Vasta olen viikon ollut ja nyt jo ajan yksin ruokia ja yhden siivouskohteen olen yksin hoitanut. Hyvillä neuvoilla ja opetuksella toki, silti rikoin yhden suihkepullon pään 😂😂 Tuli joku aivopieru ja paniikki ekasta solosiivouksesta että heti alkuunsa pistin päreiksi sen suihkeosan 😅 Myös ensimmäiset ikkunanpesut on korkattu, siihen tarviin vielä perehdytystä ennen kun yksin voin mennä. Tänään ollut vähän lihasjumeja, eilen oli rankin päivä tähän mennessä. Pitäisi ottaa venyttely osaksi jokaista päivää niin en ehkä menisi aina näin jumiin 😂

Lumi on ollut sunnuntaista asti kuumeinen, eilenkin vielä oli yli 38 ja toivon ettei tänään enää nousisi. Sami on hienosti ollut kotona tyttöjen kanssa kun olen ollut töissä, itse olin sen yhden vapaan toki vuorostani mutta muuten Sami on ollut ja tehnyt omia töitä mahdollisuuksien mukaan. Kivaa että onnistuu näin koska haluan olla nyt töissä kun minuakin tarvitaan. Niin monta vuotta meni niin ettei Sami osallistunut yhtään mihinkään työaikana vaikka oltiin joskus kaikki kolme kipeänä niin Sami vaan lähti töihin. Eikä saikusta huolimatta jäänyt kotiin. Onneksi tilanteet on muuttuneet parempaan Samin vaihdettua työpaikkaa 😍😍

Tämä viikko menty näin, olen vaan makoillut kaiken vapaa-ajan niin nyt yritin vähän päivittää että mitä kuuluu. Tämäkin jää nyt aika lyhyeksi kun minun pitää Iina viedä hoitoon ja lähteä ruokajakeluun 😎 Toivottavasti ensi viikolla päästäisi jo normaaliin arkeen, tytöillä on päiväkodissa kuvauspäivät ensi viikolla niin silloin ei olla pois 😂😂😂

💗💗


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti