lauantai 25. joulukuuta 2021

Koska jouluna on tylsää :)

Bongasin tämän blogista missä kirjoittaja oli jäämässä joululomalle, itsellä taas niin tylsää näin jouluna että pakko oli viritellä jotain kivaa 😂😂 Olen ihan hurahtanut muutamaan podcastiin ja niitä nyt kuunnellut sekä ajattelin tehdä vähän mindmappia että mitä tänne kirjoittaisin jatkossa. Paljon on asioita mielen päällä mitkä pitäisi saada kirjoitettua jonnekin. Haluaisin onnistua elämässä ensi vuonna vähän paremmin ja keinoja siihen olisi hyvä alkaa nyt jo miettimään, viikon päästä on jo uusi ihana vuosi alkanut ❤❤❤😂

Mutta nyt itse asiaan 😊

Olen syntynyt... Loviisassa
Pienenä olin varma, että isona minusta tulee... Varmaan aika paljon kaikkea mutta eläinlääkäri oli ainakin yksi toiveammatti 😍

Kolme parasta piirrettäni on... Huumorintaju, ystävällisyys, positiivisuus.

Viimeisin sisustusostokseni oli... Pinkin kallaxin tilalle valkoinen 😂 

Minne haluaisin matkustaa... Amerikkaan.

Suosikkijuomani on... Kahvi 🥰 ja jääkylmä rasvaton maito 😍

Lempiruokani on... Olen aika nirso eikä ole mitään tiettyä mutta vähän aikaa sitten kokeilin uutta makkaraperunasuikale-reseptiä ja se oli kyllä tosi hyvää 😂

Viikonloppuisin herkuttelen... Irtokarkeilla, nekin pitää olla tiettyjä nameja. Paraikaa syön 😄
Lempiblogini, joita seuraan säännöllisesti, ovat... Ikävä kyllä en oikein vielä ole ehtinyt lukea muiden blogeja. Aikomus on kyllä ja joitain samantyylisiä olen selaillut 😊

Kirjat, joita olen lukemassa nyt, ovat... En lue edes paraikaa mitään 😂 Viimeisimpänä olen lukenut Samu Haberin elämänkerran, senkin äänikirjana koska hän luki sen itse 😍 

Lempilajini kirjallisuudessa on... Huumorilla höystetty uppoaa aina 😊

Suosikkisovellukseni kännykässä on... Facebook ja Instagram 😂😂 Pelejä pelaan myös jos ehdin. Useimmiten en ehdi...

Kahvini juon... Runsaalla maidolla ja mikrolämmitettynä 😅

Viikkorutiineihini kuuluu... Ulkoilu yksin, päikkärit, ei mulla oikein ole rutiineja 😅

Viimeisin elokuva, jonka olen nähnyt elokuvateatterissa... Käytiin jokunen vuosi sitten katsomassa Queenista tehty elokuva ja se oli hyvä.

Rentoutuakseni... Nukun 😂😂 Tai kuuntelen podeja.

Lemmikkieläimeni... Ovat kissa ja kaksi koiraa 😍 Toisen koiran kanssa jopa harrastan eri juttuja, tykkään ❤

Lempivuodenaikani on... Kevät tai kesä, en pidä pimeästä enkä kylmästä 🥶

Ruokabravuurini on... Jauhelihamakaronimössö 😂😂

TV-sarjoista pidän eniten... 9-1-1 on tosi hyvä, Greyn Anatomia myös. Jos ehtis katsella 😅 Paljon olisi mitä haluaisin nähdä, mutta ei voi lemppareiksi kutsua kun en ole jaksoakaan juuri mistään nähnyt 🤣🤣 Gilmoren tytöt oli hyvä, siitä olen kaikki jaksot nähnyt 😊

Tässä ehti jo molemmat tytöt herätä kesken yöunien niin menen heitä nukuttamaan, huomenna olisi edessä tosiaan vielä Lumin 2-vuotispäivä ❤❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti