Parin kerran jälkeen jännitys oli tipotiessään ja halusi kaikkialle, jolloin törmättiin uuteen ongelmaan hänen ollessa alle 120 cm niin sekin pettymys äityi vähän ja raapi käteni ja kaulani kun yritin rauhoitella.
Siitäkin selvittiin kun meille kerrottiin että Kustin ja Kertun kanssa Lumi ja Aamu pääsisi laitteisiin. Itse en ottanut ranneketta kun Anteron kanssa piti jonkun myös olla 💙
Myöhemmin selvisi että olisin saanut ilmaisen rannekkeen koska olen saman ikäinen kuin Tykkimäki, kohta 40v 😌
Siellä he sitten kulkivat milloin minnekin, Aamu osasi itse jonottaa pikkusten laitteisiin ja vilautteli ranneketta. Pilven pyörässä ja Calypsossa kävivät sammakoiden kanssa. Itse pidin huolta vessakäynneistä ja ravinnosta. Ja tulihan niihin peleihinkin jokunen euro käytettyä 🤣 Hienosti pärjäsin neljän lapsen kanssa, Lumin pitäisi vielä 7cm saada pituutta jotta hänelle voisi ostaa ison rannekkeen ja sitten helpottaa lisää. Jos vielä loppukesästä mennään niin otan ilmaisen rannekkeen, Anssin vauvahoitajaksi ja kierrän tyttöjen kanssa kaikissa laitteissa 🥰🥰
Kesäkuun alussa siellä oli ihanan hiljaista vielä eikä ampiaisista tietoakaan niin tykkäsin, sääkin suosi. Kotieläinpiha ei ollut vielä auki eikä Idän pikajunan korvaaja ollut vielä valmis niin siinä olisi pari hyvää syytä käydä uudestaan 😂

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti